Transition TR450

18.04.2010 09:08

 

Bikecheck: Transition TR450

Pěkne zdravím všetky kolaře, mám tu čest Vám představit první postavený Transition TR450 v České RAPublice. Opět předem píšu, že bike vždycky stavím z dostupnějších dílů, o kterých vím, že jsou spolehlivé. Váhu neřeším, jelikož jsem tlustej a mám cejchu jako korbu od vejtřasky, takže bych nejdřív musel začít u sebe. Tudíž mě nějaký tři kila na hmotnosti biku límec netrhají.

Gejometrie biku je laděná více do sjezdu, na jeho konstrukci se totiž podílel přední americký sjezdár Lars Sternberg. Hlava je tedy oproti mému předešlému Blindsidu víc položená a rozvor je delší, tím je letadlo klidnejší v kulích a vidlice má větší prostor k zobání. Dále nabízí nízký těžiště a suprový přepákování, který rube jako Kaštan během zimní přípravy. Krátší COCKpit umožňuje delší sjezdový mašině hodně hbitý manévrování v prudkých točkách, ačkoliv nikterak nepřekáží při šlapání. Díky nízké kónické hlavové trubce může rider hodit klacky tak nízko, jak to jen agresívní frajer z plakátu může mít.



 


 

Transition TR450

rám: Transition TR450, zdvih 210mm, osa 150×12mm / FOX RC4 oko – oko 240mm
vidlice: RS Boxxer race 2010 – levný, jednoduché vnitřnosti
brzdy: shimano saint – neuvěřitelnej výkon za super cenu
kliky: shimano saint – masiv
napínák: shaman drake – bez komentára
kvalty: shimano saint s krátkým ramínkem – zbytečně nevyčnívá
ráfky: remerx extreme jumbo – za ty prachy hodně techna
náboje: novatec v tunningovým červeným eloxu, 36 drátů
křeslo: Kore I-Beam – jednoduché a pevné nastavení, klid od křupání
řízení: klacky budu měnit za vyšší, ale stále Kore Race Riser 800mm
představec: zatím nechávám klasický – při rakvi se otočí a nezohejbá rodla



 


 

Poslání rámu TR450 je fungovat a nezabejvat se zbytečnostma, jako je měnění ložisek či píglování rámu. Macatý ložiska a rám bez zákrut se širokou spodní rámovou trubkou připomínající blatník nedává hlíně tolik šancí na převoz do vašich bytů, předsíní či garáží. Sajrajt se jednoznačne nečape! No není to ideál Horste?



 


 


 

Kdyby se TRko zalíbilo natolik jako mně, s ulovením Vám pomůže Ultimatebikes.cz, s lovem komponentů s radostí zase koloshop.cz, jo a hadry vám klidně zprzní 101underground!



 


 

Na závěr děkuji mamince, že nejsem ze zkumavky, tatínkovi, že mě vyložil, babičce, že vyprdla maminku, babičce tatínka, že vyprdla tatínka… néééhehech
Velká pusa patří Brianovi za super spolupráci, Veselýmu koloshopu za sehnání všech vytouženejch dílů a prvotřídnímu odbornýmu servisu. Kubajszovi patři též nemalej hudlan za echt fotky do rodinnýho alba, Vlasta si políbí sám nebo mu rádi políběj kucí ze svazu motokrosu, hehe.

Foceno ve Steak Housu v Děčíně na Kamenické ulici.



 


 

P.S.: O tom malým zrzavým divočákovi snad někdy ještě uslyšíte, až bude zatápět malejm Zvoloušům, Půlpánům, Srbům a Vágnerům.

Můck SCHWED

TOPlist